【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, December 08, 2012

Shi-men Ting (西门町)

Location: Wanhua District, Taipei City, Taiwan 108
 晃了这么多天,终于来到我最想要来得台北西门町了

 说真的去台湾,什么地方都可以不用去,但是一定要来这里逛街

 这里逛街,服务员又好又有礼貌,
在店里面看东西,完全不像马来西亚那些店铺,走到哪,那些服务员就跟到哪里,
我不喜欢一直被人跟着,因为她们给我一种压迫的感觉,
原本要买东西的感觉都没有了

 在台湾,唯一不能忘记的就是要买明信片,我们去的地方,不是DIY就是走走看看,
根本没有时间或机会让我买明信片,终于买到了!!!
同时很希望收到的人可以很开心!!!

 每次都看人家会放这个,而我就没有这个习惯,因为以前的朋友都很少有放这个,
只有在电视,照片及回到来时才看到,
忽然间,很想念我的Starbucks!!!

我发觉我是没有一个像样的镜子的,因为我的镜子很小,
然后也因为这个是白色。。。
是有点白痴!!!

西门町地址: Taipei City, Taiwan 108


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.