【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, December 05, 2012

San-Fu Leisure Farm (宜兰三富休闲农场)

Location: Yilan City, Yilan County, Taiwan 260
 第二天的酒店更特别,是在农场里面!!!

所以有点普通可是带有一点它的特色!!!

晚上这里的工作人员还带我们去接近接近附近的大自然
看见那六只脚的蜘蛛吗??? 而且它是有毒的!!!
(还有后面的人被模糊了,只是因为避免以后被人告,没经过他人同意而乱放他人的照片,所以都是模糊了比较好!!!)

看得出分别吗??? 有哪一个不是树枝???

答案就是这个啦!!!
其实我本身觉得这些昆虫很厉害,它们可以随着环境把自己变成像树枝一样!!!

早上吃过早餐,
在餐厅的傍边就是一个聚会厅似的,
然后我们就在这里做这个,
由于太早都懒惰拍过程!!!

可是做完后就发觉好漂亮哦!!!
猜一猜我的是哪一个???

我的是左边第二个。。。
左边顺着过来是,我哥哥,我,我妈妈,我三姐夫的

而我们全部都认为我妈妈的是最漂亮的!!!

还有回到家里时,全部人的散完了。。。
就只有我妈妈的还美美的!!!
真是高招啊!!!

这个是在做DIY的旁边的买的,非常的可爱
(最近拍照都一直朦朦的都不知道为什么)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.