【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, December 05, 2012

川汤温泉养生会馆

 我是很喜欢泡温泉的,感觉上它可以有种让身体内的血液都快速的漩澴很舒服,跟我喜欢泡澡有点相似,而且假如一有浴缸的冲凉房而且又有时间我一定泡澡!!!

 温泉馆的大厅

 跟大家说个我白痴的行为,
这家温泉馆是房间行的,就是说可以两个人一间或一个人一间又或者是一家人一间,
我的大姐夫就过来看我们这间看看有什么问题,
然后我就很白痴的问他
“那个冷水要用来做什么的?”
(没有在照片里面可是它是设立在水池的傍边下方)
我大姐夫就说“不知道,你开看看咯”
白痴的我就开了,
和热水一起开,
当我换好衣服,准备进去时,
(心想会不会很热)
谁知里面竟然是冷水。。。

很失败。。。原因是。。。
我冷水开太大了,
而它的热水是看水的高度而定,水到了一定的位置就变小,
而我的冷水一直一直的开!!!

要泡温泉变到泡冷水!!!

弄了很久池里的水,
终于变热了,
变热后的水都待不到三分钟我就上来了,因为头很昏!!!

和我一起的妈妈侧在傍边的椅子上睡觉,
因为她心脏不好不能泡,
(其实我也是,只是我不听)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.