【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, December 09, 2012

WuFenPu (五分埔)

Location: Xinyi District, Taipei City, Taiwan 110
是要去五分埔,可是这个台大我我的集合地点,
而且,据那个导游说这个台大是很难进的学校!!!
台湾的朋友,真的吗???

忽然看到这个,不知道这对我的手有没有帮助!!!


这件外套是与那书本包在一起的

 说实在的我很喜欢这部偶像剧,是自以为自己与那女主角很像,没有什么主见都是要让身边的人感觉到自己的重要性,所以一直要对身边的人很好,知道别人的喜好,可是就连自己喜欢什么都不知道。我已经慢慢的改掉这个坏习惯,比如说别人问我吃什么,我都会一定讲出一样东西来,不要每次都随便。我曾经也是有听过我的男生跟我说他与他女友分手的原因之一就是因为他女朋友一点主见都没有,什么都说随便,就像这电视的对白那样“随便到他觉得很无聊”,我记得当时我也是跟我朋友说,我也是这样啊,然后他还骂我说,就是这样不好啊,没有主见,所以慢慢的当别人问我什么我都说出自己的想法出来!!!
以前我真的以为只要你对别人好,别人就一定会记得,可是这样会很累,别人不是欠了你,又没有人强迫你一定要对他好,假如你一直想要回报,可能那个你一直帮的人,会过来对你说请你不要对我好了,因为我不需要,因为这样我很累,我还需要想什么方法来报答你!!!

五分埔地址: Taiwan, 台北市信義區

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.