【Newest Updates | 最新博文】

Friday, December 07, 2012

埔里松涛圆名宿

Location: 545, Taiwan, Nantou County, Puli Township, 水墻巷
 这是名副其实的名宿,我是觉得很特别啦!!!
可是我的大姐夫却说这里狗的大便味道很重,
在这时候,我,本身是很幸运,因为我嗅不到!!!
所以对我来说是没问题的

 这个问题是没有,可是我有另外一个问题,
我们八个人公私一间冲凉房,真是的!!!
而我又是那种,再懒惰都好都一定要早晚冲凉一次,
因为我满身大汗,假如没有流汗的话,
我一定会偷懒一下,可是像是马来西亚这种天气,我再懒都一定会死去冲凉!!!

 房间是完全通风的,看到楼下,好像住家的感觉!!!

早上等吃早餐的时候在我住的名宿外面拍的

还有哦!!!
我很想说我整晚都没有睡好。。。
因为正如我说的所有的房间和客厅是通的,
我房间的旁边就是住着我大姐一家,三姐和她老公,
整个晚上,我两个姐夫的鼻鼾声好像那些以前煤炭的火车一样,
“轰,轰,轰!!!”的,轰了整个晚上,
平时我妈妈也是有鼻鼾声,可是她的是轰下,停下,
在停下来的时候入睡就好了,
可是他们的,是轰,轰,轰,轰个不停。。。
怎么入睡呢???

埔里松涛圆名宿地址: 南投縣埔里鎮溪南里水墻巷25號, Nantou City 545
埔里松涛圆名宿联络电话: +886 4 9291 1291

埔里松涛圆名宿地址: http://songtao.nantou.com.tw

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.