【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, February 06, 2013

收工酒

Chinese New Year is getting closer!!!
Even though I'm not officially working at my dad's company,
but I still have to attend the company dinner tonight!!!
6号了,
新年的气氛越接近,
每个人就越没有心情工作,
今天是我爸爸公司的收工酒宴,
还没有找到工作的我,
其实每天都很忙,
因为我都是在我爸爸公司工作,
然后又要进修自己,
我的时间永远都是满满的!!!

Just clear out all these alcohol drinks from my Fadason house's closet!!!
Umm... Can they finish all of these tonight???
Most of all are whisky!!! Which is my favorite drinks too!!! XD
刚在Fadason的家搬了这些出来,
要那去晚上那边喝的,
即使没有喝完都要那过去,
因为妈妈说不要一直放在家里,
全部都是我的最爱嘢!!!

At night!!! 
My dad and my brother are drunk!!!
I asked my cousin "are they always get this drunk every year???"
my cousin said "I'm already used to it"
"=.=!!!"
爸爸跟哥哥都喝到很醉,
问了我堂哥一句“他们每年都是这样的吗?”
他跟我说“习惯就好”
“=.=!!!”
在这种情况下,
有多远就躲多远,
免得不必要的麻烦,
实说啊,
我二姐的臭脾气在那边,
她每次都是道理在她那边,
很难猜到她要的理由,
因为她每一次的理由都让我觉得匪夷所思的,
站一边跟其他的工人聊天还好,
他们还说为什么不要去和那些office girls聊天。。。
office girls。。。!!!
女生。。。anti对女生对话的嘢!!!
(从以前看我的部落格的人就知道,
我很难面对面对女生说话,
从以前羡慕到嫉妒到讨厌,
然后再演变成人人口中的“Drama Queen”,
免得认识过后又羡慕又嫉妒的种种,
最好都是不要,
虽然我朋友都说那都是过去似的,
可是我的自我保护力很强,
免得自己再去嫉妒人,
所以最好不要看到那种痛苦)
所以就随便说“我懒惰走过去”!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.