【Newest Updates | 最新博文】

Friday, January 11, 2013

【Drama|戲劇】One sided love also consider as Love|单恋也是一种恋爱

裘球:“你是觉得拒绝我以后,就可以让我不再继续喜欢你吗?”
中万钧:“对!”
裘球:“可是,你决定不喜欢我,那是你的事,我还是可以继续喜欢你啊!”

中万钧:“喜欢一个不喜欢自己的人,不会让自己觉得很难受吗?”
裘球:“会啊!”
中万钧:“那会什么还要继续?”
裘球:“因为喜欢本身就是一件快乐,所以就会舍不得放弃啊! 我觉得单恋也是一种恋爱,所以只要我继续喜欢下去,那就不算是失恋啦!

每次都爱得要生要死或嫉妒喜欢的人不喜欢你,是不是每次都觉得自己在失恋,看了这段这的让我对单恋有了不一样的想法!!! =]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.