【Newest Updates | 最新博文】

Monday, January 07, 2013

Fell off from the Staircase

Yup, I was damn careless,
I fell off from the staircase on last Saturday!!!
And it's still damn hurts now!!!
Can't even walk or sit properly...
Whose fault???
Is all my fault!!!
I shouldn't watch the news while walking down the staircase,
luckily I hold my phone tied and so I didn't drop my phone...
(To be honest, I didn't even dare to tell my family that I fell off because I was busy watching the news instead of walking usually)

PS: that's my daily routine, watch the news every morning!!! Sigh!!!


本想拍照,
可是太丑了怕会吓到你们,
之前说在楼梯滑下来,
还硬跟自己说没事然后就去冲凉去听那个浪费六个小时的课!!!

结果星期天早上撞到的地方就淤青很大的一块,
(其实星期六的时候就有了只是没有那么的大块)
星期天早上妈妈帮我擦药膏时我都一直乱喊,
还不能坐好好,
撞到一边,
所以就只是可以坐一边,
因为另一边会痛根本不能坐好好来。

今天妈妈成功的强迫到我去看铁打。。。
(因为懒惰的我都不想出门)

在铁打馆,
师傅帮我按散那淤青,
我都不敢乱喊,
因为毕竟不是我家然后我有感觉应该外面有人,
(当我好了出到外面果然外面是有人的,
还好我刚才没有丢脸的乱喊一通)

我不乱喊乱叫并不代表我不痛,
我三姐还问我: “不痛么???”
我跟她说: “你下次哪里有淤青来给我按一下,这样你就知道痛没有!”

废话,
当然痛啊。。。
只是要死忍啊!!!
(其实我当时很痛,我就心里一直说“不痛,不痛”这样熬过来的)

那个铁打师傅还说“你很厉害很忍得。。。”
说实在的。。。真的无语,

只是下次小心点不要再跌到就是了!!!

16 comments:

  1. I hope you didn't hurt yourself too much!

    LUXESSED

    ReplyDelete
  2. 我也是被人吓到,整个人从跑步机跌了出来,脚上一团淤青~~~我们真是同病相连。
    你要好好照顾自己哟,hope u get well soon~

    ReplyDelete
  3. 我也曾经跌倒,大腿一大片乌青,连走路都会觉得痛~下次要小心了哦~

    ReplyDelete
  4. 怎么那么不小心。。下次不要那样了啦。。
    没事了就好。。慢慢会痊愈的。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 已经不敢一边下楼梯一边看新闻了,谢谢!!! =]

      Delete
  5. 要小心照顾哦,希望伤口早日愈合 ^^
    话说我超不怕痛的 ><

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.