【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, January 09, 2013

【Movie|电影】End of Watch|火線赤子情


















Picture Sources
Seriously, I don't like this movie...
EVEN THOUGH,
the whole conversations in the film gave me some feeling like when I was in the States,
but there's too much "F" words.

Okay, that's like the way they speak sometimes,
or maybe my friends never speak so much "F" words in front of me,
although I love to watch hollywood movie but doesn't mean I like the "F" words.

Moreover, I think this is the style of the movie,
the whole movie was taken by small webcam or video camera,
the scene was like keep turning and turning and F here, F there...

Seriously, Parents!!! Don't even let any of your children watch this,
because teenage nowadays, maybe not only teenage, like for adults too,
they love to learn from movies, actors, actresses, or drama somehow,
they will just assume that's the way how they speak,
they will think say ask much "F" words will make me sounds like more American slang or style or somethings...

Basically the story of the whole film was taken by a cops,
and this cops love to video
(but be honest to say, for those who like to take videos,
they will try to take every single thing in their life,
their works, their life, their opinions about every single thing)
So the film was just starting like a kind of talking the lifestyle of a policemen.

End up, we didn't finish the movies,
so I don't know how's the story goes...
and I don't want to know how it goes too...
Really...if you don't believe me,
try to watch it yourself,
I bet after you get from the theater,
you will just feel spinning because of the webcam focusing
and you know how to add the "F" words into your daily life,
and every single sentence that you want to say!!!

刚开始的时候,
觉得这部电影还不错,
因为它很有美国形式对话的感觉,
可是越看就越觉得不对劲,
因为一直F来F去,
太多F了,
我不是没有听说过,
可是就好像每一句对白的句子一定要加上F字那样。

况且整部电影就用针孔摄影机或录影机拍似的,
一直摇来摇去,转来转去,
看到快要吐了,
这不仅让我想起以前有一部也是这样的“Cloverfield”
不过“Cloverfield”好一点,因为第二集都出来了,
可是总之这部真的没什么看点,
因为我哥哥和二姐夫都不想看了,
结局都不知道怎样,也不想知道,
除非看文字的结局,
因为还要从看电影看结局还要等他们F来F去才知道!

希望各位父母不要带你们的儿女看这部电影,
其实就连那些十多岁或二十多岁的我都不鼓励你们去看,
因为担心你们看了出来会头昏昏还不用说,
看了一个小时多,
出来后就有可能觉得,
“哦,他们都是这么讲话的”
然后就慢慢掺杂F字进去,
认为这样说话比较有美国音调比较帅比较有型。。。

真是无语!!!
可能是因为我老了,
现在明明很多很丢脸的东西他们都觉得很有型很帅,
比如上次去听那个第一个Undang五个小时的课时,
上完课,
后面四五群的男的,
顶多是十七或十八岁的,
(这是无意中听到的因为他们就排在我的后面)
A说:“考到车牌后我要叫我爸买Volkswagen给我“
B说:“Volkswagen不好的”
C说:“是啦,Volkswagen是不好的”

。。。
我心中就只剩。。。
忠心的无语了。。。
第一假如不是家里有钱都不会狮子大开口十七,八岁,第一辆车就要Volkswagen!!!
(又不是自己赚来的有什么好炫,再说。。。那是人家家有钱,为什么我那么鸡婆啊)
第二以前在美国我就有一个好朋友他是架Volkswagen的,
以他的性格,他应该不会选不好的车,
而且加上他们从小都是车坏了自己修的那种,真的会买不好的车???
这我倒没有跟他讨论过,
还有。。。
三八的我回家时候出去在停车场看到一辆Volkswagen,
我还问我哥哥和二姐夫说:“Volkswagen是不好的么???”
他们还跟我说:“没有啦,谁讲不好,还那么贵。。。!!!”

对,我想起了,
那是英文差的我,
还问我朋友这是什么车啊???
他们还教我Volkswagen的发音。。。
还有一个德国忠实粉饰的美国人还很骄傲的说这是德国车!!!

8 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.