【Newest Updates | 最新博文】

Friday, August 08, 2008

回家后


哈哈哈!!!星期二回家。。。

不出我所料。。。我没有好好利用我的时间。。。

我回到家。。。放了东西。。。就去我姐姐的房间。。。拿我的姐夫的电脑来玩。。。

哈哈哈!!!他的电脑是有很多games的。。。他是去网上download,然后download后可以试完一小时。。。假如还想继续就要给钱了。。。

他的电脑有很多games都是他给了钱的。。。所以可以玩很久。。。

星期二一整天在玩电脑。。。玩到早上七点才睡觉。。。够力吧???

哈哈哈。。。然后星期三。。。我并没有开始收东西哦!!!

我就拿出我之前堆了很久的台湾偶像剧来看。。。

我不要说名字啦。。。因为我是买了很久,只是在short sem的时候,一直控制自己不要看戏罢了。。。

同样的我也是看到早上才睡。。。简直是不像样。。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.