【Newest Updates | 最新博文】

Friday, August 08, 2008

开会

昨天下了一场非常久的雨。。。

本来昨天打算早早回来sunway,因为五点有meeting。。。

但是我竟然睡到一点才起床。。。(很不像样哦???)

结果,就快点赶赶,赶出门。。。本来想来不及了。。。我就call taxi咯!!!

-_-''' 它说没有taxi,然后,我就叫我的姐夫载我出去搭taxi 。。。

到了巴士站。。。根本都叫不到taxi。。。因为雨太大。。。根本就出不到去。。。

结果,我就在那个巴士站等了几乎一小时那个雨都还没停。。。而且还淋到我全身都是。。。

没办法了。。。就只好出绝招。。。打电话给我的爸爸。。。叫我的爸爸来载我回sunway。。。

hehehe。。。我就说。。。我只是幸运在有一个每个都很疼我的家人。。。

还好四点半我就顺利地到学校。。。结果。。。就遇到那个华文学会在开会。。。我不知道是因为我没有带电脑回家。。。没得check mail。。。

-_-。。。。问题来了。。。我本来是要去的meeting是anime club的。。。哪里知道这个华文学会。。。又无端端又有开会。。。

结果,我很背叛的选了华文学会。。。竟然没有去支持我的朋友的anime club。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.