【Newest Updates | 最新博文】

Friday, August 29, 2008

废材

其实有时候,我真的很忍不住。。。很想写那条废材的真正姓名出来。。。

我没有看过一条人的人格是废到这样。。。

1 完全不理会前女友感受,就算分手也没有必要那么绝。。。

2 自以为自己了不起,以为自己很厉害,是班上第一。。。

3 明明欠人家deposit又不要还给人,而且还硬硬要叫其他人给另外100块说是水电费钱,最奇怪是他们每个都已经搬出来了。。。

4 最气就是明明我们就知道他人格不好,但是其他人又不知道,他们又对他普通。。。有谁可以告诉我,有什么策划可以令到所有人都对他不好。。。

5 明明没什么钱结果一直做都很有钱那样,说什么:“我的爸爸四十岁就退休了。” 这样有人就会问为什么,然后,他就很光荣的说:“因为我的爸爸都在收地租。” 不知道的人就会以为他很有钱,但是,每个人几乎都忘了,他爸爸有钱并不代表他有钱。。。(假如,有钱就没有必要吃人家的deposit啦,死废材)

6 明明我们的cal 3 class有很多人不爽他,他还要跟那个奸女生在那边打情骂俏。。。让人恶心。。。我都快吐了。。。这就是所谓的不知丑。。。

7 害到我的ccs散掉。。。

8 为什么他那么衰,却没有报应。。。

9 骗话大王。。。

10 所有听过他的衰事的人都说他是 “shit”。。。大便。。。

哇哈哈哈哈哈!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.