【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, August 05, 2008

回家


我终于回家了。。。

一直都没有回家。。。感觉真像个不孝女。。。

放假了一个礼拜我才舍得回家。。。

回家是有原因的。。。

第一是因为本小姐不想再听那个无聊的988。。。

第二我本来有三个pen drive的。。。忽然有一个我不知道借了给谁。。。然后我就打电话给我的三姐。。。她。。。竟然说我怎样拿你的东西哦。。。我整半年都没有看到你了。。。(什么嘛!!!我才两个月没有回家而以吗。。。哪有半个月啊???她这样一讲,害到我不回家也不可以咯!!!)

第三假如我真的是十二月飞的话。。。我必须先回家整理我的东西。。。一大堆东西都没时间整理。。。(不是没时间,而是我很懒惰,所以才没有弄)。。。

第四在sunway我的饮食习惯一直不正常。。。每天好像只是只吃一餐而以。。。

所以。。。我不回家我的身体一定会生病的。。。。星期二早上我就回家了。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.