【Newest Updates | 最新博文】

Friday, August 08, 2008

职位

我自己也对自己感到奇怪。。。
为什么他们叫我继续做宣传组的组长。。。我却拒绝。。。
我不是一向以来都很在乎功名的吗???
当时,当他们在选时。。。连我的advicer和我的朋友都叫我继续做。。。可是我却拒绝。。。
我的advicer也应该因为这件事,对我有点不爽。。。
到了晚上,我的朋友在msn的时候,一直问我为什么我不拿position。。。
我给他的答案是我做到不开心我就不做咯。。。一个很简单的答案。。。
他竟然就说你不做这样就不要给那么多意见啦。。。死人头。。。
要不是因为之前发生了那么多事,我会这样吗???
我跟他说是因为之前我做了很多东西,但是得到报酬的人不是我。。。
虽然说每一个人做的每一件事都不是为了要得到酬劳。。。但是可不可不要只是赞另外一个没什么帮忙的人。。。我不是特地要你赞我。。。但是还有其他人也是有 做咯。。。你一直却一直说另一个人的功劳。。。eh。。。我们可是全部都一起做的咯。。。那对我们不公平咯。。。(我的这些话是说给我的那个对人不对事的 advicer说的)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.