【Newest Updates | 最新博文】

Thursday, August 28, 2008

孤独

人往往一定会害怕孤独的。。。

往往到死的时候,他才体会到人生的孤独。。。

人其实孤不孤独。。。是在于那个人本身是怎样看他自己。。。

以前我总是觉得我自己很孤独。。。其实是因为我自己一直想我自己很孤独,所以我才会这样。。。

现在,我尽量乐观,开朗。。。但是,渐渐我就发觉我身边的人。。。他们很容易觉得很烦,很闷。。。我觉得他们很容易不开心。。。

当他们跟我说时。。。我很想跟他们说其实这些事情我已经经历过很多次了。。。对我来说我已经觉得麻木了。。。

1 他们有时候会生气为什么那个人听不到他在讲话。。。

2 他们在人家很喜欢插进人家的话题,但是他们是同时有两个人很想跟另外一个人讨论那个问题。。。(结果,害到被问那个都不知道要回答哪里才好。。。

3 有些人就在烦他的妈妈一直念他。。。

4 有些人一直烦被人说绯闻。。。

5 有些人一直烦爱情的事。。。

除了第五个。。。。其他的对我来说。。。只是一件微不足道的事而已。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.