【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, August 13, 2008

大姐的生日

哈哈哈!!!一直写自己的那个无聊的toefl。。。

我都忘记了。。。星期日的时候,我们全家为她庆祝生日。。。

她竟然选了一间。。。很高贵,气氛很好的餐厅来庆祝。。。。

那间餐厅环境是真的很好,可是东西真的贵咯。。。(我到现在还是说的家算是普通而已,因为当你看多了人,你就觉得其实自己的家也不过是普通罢了。。。)

那间餐厅,我不知道在哪里。。。因为我是不会认路。。。也不知道他们把我载到哪里去。。。

但是,我知道那间餐厅是建在森林里面。。。有吓到吧。。。是森林耶。。。

对!!!没错。。。我们需要进一个小门,然后,就沿着它地上的石砖路走到那间餐厅。。。

那间餐厅的环境是不错是真的啦。。。但是,它的食物。。。也未免太不适合我们了吧。。。

它的分量真的少的可怜。。。(其实它只是吃美观而已啦,所以才会这样)。。。

说实在的,我的大姐会知道这间餐厅是因为她的中学朋友在那里请结婚酒。。。(那边一盘菜都至少都四十多块以上,我可以想象她的那个所谓朋友的家里是多有钱啊!!!)

但是,说真的。。。姐姐。。。以后,可不可以不要再去这些地方啊???)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.