【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, August 16, 2008

生病

之前是真得很衰。。。

那天晚上送完机,已经是晚上十一点多了。。。

但是,我还没吃。。。到了半夜两点多,我终于忍不住去煮面吃。。。

结果。。。。。。。。。

我放到太多水。。。那个水倒了出来,烧到我的手。。。

现在想回去,真是恐怖。。。因为那时烧到手时,很痛。。。痛到简直要死掉一样。。。

半夜三点多,我要找谁来救我啊。。。我忍了好久,但是痛还没消。。。

我就被迫打电话给我的大姐问她有什么方法解决。。。她叫我忍住到天亮, 可是我是忍不住才找她的嘛!!! 然后,她说假如在忍不住就叫你的朋友陪你去看医生。。。

还好,我的朋友在半夜四点陪我去看医生。。。(真是谢谢啊!!!)

结果,手不方便。。。第二天我就回家了。。。

回到家。。。什么东西都不能做。。。因为就好像废了一只手似的。。。只有一只手可以做东西。。。

但是,还好现在好多了。。。感觉好像生病一样。。。哪里都不能去。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.