【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, August 19, 2008

散变

我真得很散变。。。

本来讲了不去。。。结果还不都去了。。。

我的侄儿的幼稚园举办了一个马六甲一日游。。。(本来是给小孩子去的。。。但是现在我想应该变成我们的家庭旅行吧。。。)

因为啊。。。我的妈妈本来是要给两个侄儿去的。。。但是后来我的侄女又要去,然后我的妈妈看到全部小孩子都去,所以她去必须来照顾他们。。。可是我的二姐又说她要带她的女儿去。。。所以她也去。。。然后,我的妈妈又问我的小阿姨叫她去。。。最后。。。我的妈妈说因为我的二姐大肚子叫她不要去,然后又带着一个两岁的孩子。。。但是她又硬硬要去。。。所以我的妈妈就叫我去。。。说等一下她的女儿要抱,我可以抱。。。

真是的。。。本来可以在家。。。结果。。。每次都改变心意。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.