【Newest Updates | 最新博文】

Monday, June 27, 2016

【DubaiMall|杜拜商場】The Aquarium Store|水族館商店

June 27, 2016, Monday
上一篇是很凌亂簡單的看過杜拜商場,不過這個這麼大間的商場,我怎麼可能只有那麽一點點來分享,所以從這篇開始就是慢慢的詳細的去看看裡面一些有趣的東西吧!

✈1
✈2 Picture Sources
✈3 Picture Sources
✈4 Picture Sources
這世界最大的商場,我前幾次來到的時候,的確是有點迷路,但是來多了(因為免費上網的關係),也走了很多路,所以幾乎哪裡到哪裡,我都很熟悉。 但是在第一次來到的時候,我都是亂走的,第一樣看到很奇特的就是這些魚,不知道叫什麼名字的魚。 它們不是在水族館裡面的魚,但是我看到它們的地方卻是在水族館旁邊的水族館的商店看到的。 這個位置是在2樓,我連地圖都找來了(其實是我在寫這一篇的時候,都不知道哪是什麼商店才對。。。所以找到了後,才順手放上來的) 

✈5
✈6
✈7
✈8
不知道是不是燈光的關係,它還有點發亮,但是那長長的鬚子,真的會讓每位經過的人,都會多看幾眼,甚至會好像我這樣,停下來拍照。

✈9

The Dubai Mall
Financial Centre Road، Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates.
10am - 12am (Friday - Monday)
10am - 11pm (Tuesday - Thursday)

Posts on this date -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.