【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, July 19, 2008

旧朋友


最近,我联络上我的旧朋友了。。。

为什么会忽然间想起她们呢???

我也不知道,我只是忽然间觉得,我到现在都还有领悟到

“下一秒并不代表这一秒”的这句话。。。

其实这句话的真正意识是在告诉你,你需要珍惜身边人啊!!!

珍惜身边的每一个家人和朋友。。。

有些事,我真的是很像那种很没有脑精的冲动派似的,没有想过就去做。。。

可是,就像有些很重要的事,我就没有任何的勇气去做。。。

像是,大胆的问那个看我不爽的人:“到底你这个人,到底哪里看我不爽,有本事就讲出来。。。”类似这样的话。。。

我没有任何的勇气去让身边的人开心。。。有时还会觉得有点闷。。。但是,最近我的冲劲回来了。。。

我要弄到人家烦,可是不是讨厌的烦。。。我要弄到人家没有一天听不到我的声音会很不习惯。。。我弄到所有人记得我。。。

我的嘴巴很厉害骂人。。。很厉害跟人吵架。。。所以跟我吵架的人是不会不记得我的。。。

最近,我绑回马尾。。。我要变回那个傻里傻气,没脑袋的我。。。

就算你说我,做人不可以那么单纯都好,我都一定要这样,因为这样才不会失去自我,因为本来的我就是这样。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.