【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, July 12, 2008

应不应该???


我在想我应不应该,把所有事情写上来。。。

可是,我又很怕人家知道,但我又很想给人知道,我在想什么。。。???

我知道写别人不好的事情是真的不好,可是。。。

最近,我的好朋友都很忙,我不敢打电话跟她们说我的心情和感受。。。

我是一个遇到什么东西都要讲出来的笨蛋。。。

我很难放在心里。。。我一直很想讲出来,来抒发一下。。。

就好象那条废材的事一样。。。因为一直以来都没人懂我。。。

我一直责怪自己,责怪到我都有一种讨厌自己的感觉。。。

我在想假如,我不讲出来,我会再次傻掉。。。

我很喜欢听别人的安慰,喜欢听别人的意见。。。

我很喜欢我朋友的意见,但是不是很好的朋友是不可以乱乱讲东西的。。。*_*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.