【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, July 30, 2008

不能接受

我今天,终于顶不顺我的室友了咯!!!

我要搬家。。。那个自私鬼。。。谁要跟她住啊???

每天都把那个收音机开到那么大声。。。

那个收音机才在她的桌子上面而以。。。她又每次只是坐在她的桌子前面而以。。。就算极小声都可以听到。。。但是,她又把它开到。。。大声到。。。你关了门。。。在外面都听到。。。你讲大不大声。。。???

我今天回来又再听到那个988又再讲话,我就很生气了。。。

本来想回来换件衣才去pyramid,结果气上头。。。什么东西都不要做了。。。又跑回出去。。。

很多人问我,为什么我不要直接跟她讲。。。讲???讲个屁啦。。。等一下她又打电话回家投诉。。。

你知道做什么吗???因为。。。就是上次那个冷气的事啦。。。

等一下我讲一下。。。我觉得她会直接把她的收音机收进厨里面。。。

你是不是觉得我跟我的室友的关系很不好。。。没有咯。。。我跟我以前的室友是很好的咯。。。

虽然,她现在搬出去了,但是我们还有一起出去,一起看戏的咯。。。

我现在到处去找地方搬。。。我不管。。。我再住在这里。。。我会生气到血管爆掉。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.