【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, July 06, 2008

任性

我很任性,我明明很不开心,但是他们都一直跟我说,

即使你多么不开心都好都不可以在人家面前表现出来。。。

但是,我很难做到,我不顾别人的感受吗???

我很不好吗???

我要怎样才会过得很好呢???

我任性的不让别人知道我喜欢他。。。

我任性的要别人在乎我的感受。。。

我任性的要当太阳,我很想照亮他人,而燃烧自己, 可是无论我多么辛苦,我都做不到。。。

我任性的要读很难的科目,可是我读得很辛苦,可是我还拼命的读。。。

我任性的一直责骂自己为什么要让那两个不因该在一起的情侣走的那么近,让他的前女友那么可怜。。。

我任性的不让别人看到我的眼泪,可是我的眼泪却一直得掉下。。。

我任性的要装着很开心,可是我的心一直在哭。。。

我任性的很想回去中学,能和一班好朋友一起,但是时间不留人。。。

我任性的告诉自己我Sunway第一个好朋友,也是最后一个, 不要再让自己再找好朋友, 因为好朋友有几个就够了。。。

我任性的让自己成为全城瞧点,但是却很辛苦。。。

我任性的告诉自己说,天底下没有我做不了的事,所以我会拼命的做。。。

我任性的一直唱着孙燕姿的“任性”- 固执算不算任性的要求,付出也可能看不到结果。。。

我很任性 !!! *_*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.