【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, July 12, 2008

孙燕姿


我很喜欢孙燕姿。。。

很多人都不知道,我为什么会那么喜欢孙燕姿。。。

我喜欢她是从她的一首“我不难过”开始喜欢她。。。

她这个人唱歌很有爆发力。。。

“我不难过”后,我听了很多她其他的歌。。。

她的很多歌都让我有一种激励的感觉。。。

“任性”里面的“固执算不算任性的要求,付出也很可能看不到结果”--- 这首歌是我那时很努力读书的时候,很努力很想做president的时候,一直听的歌。。。我很努力,可是她们却只给我做ketua stok,害到全部人都跑来问我,问什么你做到这么低的。。。
。。。

“年轻无极限”里面“这个世界规则有点难懂,曾经努力也不一定有收获,未知的事太多。。。”这句话很有意思哦!!!

虽然,身边的女生都一直听梁静茹,就因为那班女生喜欢,搞到男生也喜欢。。。但是我就是喜欢孙燕姿

梁静茹的歌虽然同样也是讲感情,但是在她的歌词内,我却找不到一种感动的感觉。。。虽然,她也是唱得不错。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.