【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, July 19, 2008

天使


我不是天使,没有翅膀,没有光环,不能飞向遥远的高空,去追求我的幸福。。。

没有翅膀,但是我会尽量让自己勇于的追求自己的梦。。。

没有光环,但是我会尽量让身边的人无时无刻都注意到我。。。我会很吵。。。

没有上课的时候,我会跑到我的朋友的班去吵他们。。。八一下他们再干嘛。。。

所以,我朋友是什么什么课的,我都知道。。。

我很努力的记得所有人的生日,因为我觉得,生日应该是很多人一起庆祝的。。。(虽然,说实

话的这一点,我是有点心机的,因为我也想我生日时,也有一大班人一起庆祝。。。)

我不是天使,因为天使是无邪的,是天真的。。。在现代的社会,我很肯定的相信是没有一个人可以做到像天使一样的。。。就算有,他或她是很快的会被老天爷带回天上的。。。因为老天爷不舍得,天使在人间受罪。。。

但是,我会的让自己开心,让自己自己不再乱乱想,让身边的所有的人开心。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.