【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, July 22, 2008

好朋友


明天,我要跟我的好朋友出去。。。

可是,我的有一位好朋友,看起来,好像没什么高兴得样子,我想可能她最近发生了某些事吧。。。

我的好朋友大多都是中学的,虽然中学里有很多不怎么好的朋友,

但是,自从那时,有她们的陪伴,让我觉得,这世界不是漆黑的。。。

小时候,我是一个任性和自私的小孩,可能我是被父母宠坏的,所以才这样。。。

长大了,我没有变的比较成熟。。。还是像个小孩似的,

所以,我的好朋友就像是我的姐姐一样。。。

一直看着我,照顾我,让我还真的蛮像一个小孩似的。。。

但是,我到现在还是傻傻的,傻里傻气,

我想没有了她们,没有我的家人,我不会生存在这个世界上,

因为像我这种傻小孩,只会被欺负或被骗而以。。。

真想说一声,“谢谢你们!”

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.