【Newest Updates | 最新博文】

Friday, July 18, 2008

我该放弃吗???


那天,我一整天都不是很好过咯。。。

但是那天,HST回来了。。。他是我的华文学会以前的vice president。。。算是老朋友啦。。。哈哈哈。。。老朋友回来应该开心才对,但是。。。

那天,我去了pyramid买东西。。。然后,无意间,我看到那架船,就是他送我的那架船。。。我看到价钱。。。

我整个人傻掉了。。。那架船。。。是不便宜。。。很老实的说,像我,我觉得啦。。。像我送礼物都是会比较大方的人,我都没有送过这么贵的礼物给人,即使是我的最要好的朋友,我都没有送过这么贵的。。。哪里知道他会送我这么贵的东西。。。

我傻掉,是因为,我真的打算要放弃了咯!!!hey。。。三年了咯!!!不长不短咯!!!可是,忽然知道他送我那么贵的礼物。。。他到底有没有感觉呢???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.