【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, July 27, 2008

冷气

我的室友哦!!!

我觉得她真的怪怪的。。。

有时候自己不想吹冷气的时候就把那个出冷气的地方推到吹响我这里。。。害到我冷到要命。。。

有时候就不开冷气。。。害到我热到要命。。。

我记得有一次我热到半夜爬起来。。。太热睡不到。。。

不。。。应该说是有一次,我跟她说:“你要吹冷气,你可不可以把它推去你那边一些,因为它一直吹着我,我很冷。。。”

然后,她就把整个冷气关了。。。那时风扇也是没有开的。。。

她把冷气关了。。。就这样。。。一直没有开。。。

直到第二天。。。下午,我看到她,那电话去阳台那边讲电话。。。

然后,她回来过后,他就把冷气开回。。。

我在想,她是不是她电话给她的妈妈,跟她诉苦。。。

我想是我的错啦。。。但是。。。那时真的很冷嘛。。。。

所以,从那次以后,我都不敢再跟她讲冷气的东西了。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.