【Newest Updates | 最新博文】

Thursday, July 31, 2008

别人的礼物



我有时在想。。。我是不是好人。。。
为什么我会对我身边的人这么好。。。好到连我自己都觉得我一点都不疼我自己。。。

朋友要去美国了。。。我有买东西给他们。。。我之前在一直讲他们一直对我不好。。。

可是,我却有买东西给他们。。。而且是不便宜那种。。。

我。。。因为要买给很多人。。。害到我有一些不够钱买。。。

然后,我就找一个朋友share lol。。。

结果,那个朋友说我不喜欢share的。。。

我记得我生日那时。。。我另外的一个朋友是跟我讲他们是全部share share的咯。。。

但是,现在又不一样了,所以人家他根本就是讨厌我咯。。。

我对人家好。。。但是每个人都对我不好。。。我为什么还要对人家好呢。。。

我是笨蛋。。。我不是好人。。。所以每个人讨厌我

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.