【Newest Updates | 最新博文】

Monday, July 07, 2008

万众焦点

为什么我不可以成为万众焦点???

为什么每次都听到有些人讲“不要欺负我老婆或妹妹或什么和什么的!!!”

为什么那些人都可以让人这样的保护,而我没有呢???

不是没有,是应该说从来都没有。。。

是不是只有美女才有这样的优待呢???

像我这样平凡有罪吗???

难道一定要很厉害读书,很温柔,很斯文,很漂亮才有吗???

那么为什么上天要让我们来到这个世界上呢???

它是要让我们看看美女有什么待遇吗???

我觉得这样很变态。。。因为要我们看看别人有多好,而自己有多惨。。。

这不叫变态,叫什么???

简直是神经病,丑女有罪吗???

我不要在看到这样的情况,我也要成为万众焦点!!!

*_*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.