【Newest Updates | 最新博文】

Thursday, July 31, 2008

找屋子

今天很早就起来。。。因为我要去找屋子

也为了不要再听988的DJ讲话。。。

我去了Indah Villa问,因为那边比较便宜for single room的话啦。。。

我找到四个。。。但是,早早的是全部一起打。。。只有一个有人接而以咯。。。吓到我咯。。。我还以为我真的那么衰咯。。。
i
然后,接通那个带我去看他的家啦。。。那个真的很便宜咯。。。

RM350 for single room,但是没有包水电费啦。。。但是,我自己也是忘记问他其他的housemate是男生还是女生。。。因为假如全部是男生就很危险啦。。。假如是女生就还好啦。。。

然后,第二个的就打电话回来问我是不是有打电话给她。。。

她的就是RM600 for single room,但是有包完啦。。。但是,它的owner是一个寡妇咯。。。所以,她也是住那边的。。。所以,她的家真的像一个家这样啦。。。但是有点贵。。。

第三个,也是有打电话来问我的。。。但是,我跟他讲我一点半会到那边。。。但是当我到的时候,他竟然说他不得空。。。

所以我现在还在想想看。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.