【Newest Updates | 最新博文】

Thursday, July 31, 2008

【Movie|电影】精舞门


今天又再一个人看戏了。。。

我很久没有一个人看戏了。。。突然间很喜欢一个人作东西。。。

我现在终于知道为什么有些人会那么喜欢一个人。。。

是我长大了吗???

我想是没有的。。。这只是短暂而以。。。

今天看的戏是精舞门。。。为什么是一个人看呢。。。

是因为哦,这个戏是一个很普通的香港戏。。。是很少人想看的啦。。。

所以我就一个人看咯。。。

但是,请应许我批评一下。。。

我觉得他们的舞蹈也不怎么样。。。因为他们看不出是很厉害跳舞的。。。

我觉得是这样啦。。。我看到。。。都没有一个是跳舞可以让你看到可以入神的。。。

啊!!!它的最后那边很好笑。。。在那个陈小春要跳舞时,它竟然放那个英文歌“You Raise Me Up”。。。是很好笑的一part。。。。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.